Takk for meldingen din!

I løpet av et år møter jeg mange kunder som lærer meg mye; om business, om mennesker, om samhandling som går bra, mindre bra og har krasjet totalt.
I alle bedrifter er det mennesker som vil lykkes, med og for hverandre
I alle bedrifter dukker det opp humper i veien og mismot i neste sving
I alle bedrifter ligger det mulighet for suksess og feiring
Felles er følgende: Ledere og medarbeidere tar valg og bærer med seg den de er i medgang og motgang.
Svigerfaren min sa: «Arbeidslyst er du ikke født med»
Heller ikke vilje, holdning og pågangsmot deles ut automatisk
Hvem er du og hvem vil du være i møte med oppgaver, mennesker og situasjoner på jobben?
Oftere enn du forstår starter et godt resultat med – ja, nettopp deg og dine valg!
Jeg ser frem til å snakke med deg og se om jeg kan bidra ovenfor deg og din arbeidsplass!