Takk for meldingen din!

I løpet av et år møter jeg mange kunder som lærer meg mye; om business, om mennesker, om samhandling som går bra, mindre bra og har krasjet totalt. 

I alle bedrifter er det mennesker som vil lykkes, med og for hverandre

I alle bedrifter dukker det opp humper i veien og mismot i neste sving

I alle bedrifter ligger det mulighet for suksess og feiring

Felles er følgende: Ledere og medarbeidere tar valg og bærer med seg den de er i medgang og motgang.

Svigerfaren min sa: «Arbeidslyst er du ikke født med» 
Heller ikke vilje, holdning og pågangsmot deles ut automatisk

Hvem er du og hvem vil du være i møte med oppgaver, mennesker og situasjoner på jobben?
Oftere enn du forstår starter et godt resultat med – ja, nettopp deg og dine valg!

Jeg ser frem til å snakke med deg og se om jeg kan bidra ovenfor deg og din arbeidsplass!